Bara för att jag inte har något liv

 

Har du någonsin..


Ätit sushi:
Jaa, typ i våras med Josefine. Det var äckligt.
Stått på scen: Haha vem har inte?
Blivit dumpad: :D
Varit med om en bilolycka: På sätt & vis, min kompis mamma körde in i ett träd för något år sedan när vi var med haha.
Klättrat i bergen: ne
Sett vita huset: JA :D på tv

 

Antingen eller..

Kallt eller varmt: Beror på. Kallt ifall jag ska sova och varmt när jag är vaaken.
Spets eller satin: Inget
Svart eller rött: Jag skulle nog välja svart :)
Regn eller snö: Regn!
Ull eller bomull: Båda
Rosor eller tusensköna: Rosorrr. Minns inte hur en tusensköna ser ut (så allmänbildad)
Vår eller höst: Vår!
Historia eller vetenskap: Beror sig på
Matte eller engelska: ENGELSKA ALL THE WAAAY

 

Vad har du på dig när du sover?: En enorm tröja
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc):
Siidan!
 Hur många kuddar har du i sängen?:
Just nu fem, men det varierar
 Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?:
Ibland, men alla vet väl att det beror på hur djupt man sovit på natten?
 Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?:
Haha ingen aning! Jag drömde att min bästis åkte till London och några månader senare gjorde hon det.

 

Tre saker...

 

Tre saker jag inte förstår mig på: Människor, mitt öra som alltid är fuckat, folk som säger att den svarta dockan i Kalle Anka inte är rasistisk men det kanske ingår i Människor?
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Lampa, telefon & skrivare
Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på musik, andas och skriver det här.
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Åååh det finns så mycket! Men jag skulle i alla fall vilja åka till Storbritannien, införskaffa mig en klocka och köpa Spotify premium. (Gu så spännande)
Tre saker jag kan:
Äta, sitta och stå
Tre saker jag inte kan:
Stå ut med Harry potter på svenska (?!?!?1?!?!?), hicka utan att få ett psykbrott och lyssna på Darin utan att gunga fram och tillbaka i takt med musiken. Dumhuve.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Marina & the Diamonds låtar, din lärare och dina föräldrar (när de säger att följa min blogg HAHAHAHA se jag är rolig och allt man vill ha :>)
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela althorn, att sluta överanalysera saker & att sluta kolla på klockan varannan sekund DET UPPFATTAS OFÖRSKÄMT.
Tre favoriträtter:
Lax, allt med kyckling och makaroner och falukorv :D

 

Pusshej hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0