Hej jag heter freja och jag skriver detta under pistolhot

Inte riktigt, men nästan.
 
alla längtar till julafton och blablabla.
jag är lite hipster och längtar inte alls till julafton. eller kanske lite, för jag vet typ vad jag ska få och jag vill verkligen ha deeeet! och nej små curlade barn, ingen iphone 5.
 
jag längtar till nyår :D
och typ dagarna efter. för då får jag träffa dehär cparna.
 
 
lol japp vi är fula.
 
nej men let me visa er mina bästosar. de är inte sådär fula egentligen.
 
vi börjar med Klara.
Hon är kort, soet och glasögonorm.
 
hon ser ut typ såhär:
 
 
sedan kommer Joanna.
hon är halvlång, snügg och inte glasögonorm.
 
 
och freja.. nae ni vet vem jag är.
 
puss hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0