Jag har iskonfekt inte du lalalala

Hej bitchäz.
 
Igår (läs: lördags) köpte jag iskonfekt. För första gången i mitt liv. Visst har jag ätit det etc, men aldrig köpt det själv. Kände att ni ville veta det.
 
Så här kommer en bild på iskonfekten bara för att mobbas....... Eller nej, vi skippar det. Ta mig inte fel, det är inte för att vara snäll, utan för att jag inte orkar ta kort på den.
Shalalala.

Vill ni se min katt istället? Hon heter Bitchen, Kärringen eller Vitnos. Du väljer själv.
 
 
Hon är världens sämsta modell. Ville ägde ut henne.
 
Ps jag vet att det ser ut som att hon bajsar på första bilden, tro mig, det gjorde hon inte. Isf hade jag inte haft det där leendet i fejset.


Kommentarer
Terese

Har frågestund på min blogg och skulle bli jätte glad om du skulle vilja gå in och ställa en fråga :)

Svar: Ska kolla! :)
Freja

2012-12-16 @ 14:29:58
URL: http://teresestahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0