Jag kunde ju verkligen sova igår kväll

Eller inte, jag låg och smsade folk, sjöng massa töntiga låtar och gjorde små sketcher för mig själv. Jag har inget liv.
Förstår dock inte varför jag inte kunde somna? Visst, jag förstår natten före julafton, nyår och ens födelsedag, men seriöst?
 
Nu har jag iallafall vaknat och jag har asont i min hals efter allt sjungande igår så jag försöker skölja bort det med oboy, det går helt ok faktiskt!
 
 
Förresten så satt jag och var förskräckt av någon skitläskig musik som var ganska låg och lät som den kom långt bortifrån. Sedan insåg jag att den kom från mina hörlurar som ligger på golvet.
Jag var inne på den här sidan och kollade hur länge jag skulle få leva (jordens undergång idag ju):
http://www.terriblefate.com/
 
Och bara eftersom jorden går under idag så hade jag fest med mig själv på webcamtoy i typ tio minuter. Jag bjuder.
 
 
Och nu ringde Matilda & sa att jag kunde få skjuts till skolan! ily
 
pusshej hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0