Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst

Erkänn. Ni ser på den.
 
Jag hade inga som helst planer på att se den. Den verkade bara tråkig, men sedan prata några om den i skolan så jag tänkte att VARFÖR INTE? Så jag tillbringade min helg med att se på alla avsnitt jag missat.
 
 
Jag tycker om den, och tycker att barnen är helt OK som skådespelare. Men ibland blir jag bara irriterad.
 
Frans ser bara ..eh ut ibland och läser typ på ett osynligt papper när han ska säga något. Typ i början när han ba "Jag kan sitta med Saga", sjukt awkward osv.
Andra säger att Saga och Benny suger också, men jag vet inte, jag tycker om dem. Men jag förstÅR inte varför de är så dumma att gå ner i den där grottan? Jag menar HALLÅ, vore jag dem hade jag ballat ur när schack-pjäserna gjorde sådär. Jag hade typ stängt till öppningen (tänk om någon Gollum-liknande varelse skulle krypa upp) och sedan sprungit till min säng och läst en bok eller något.
 
Och Kicki och Stig. Kicki är ELAK. Och jag tycker synd om Stig som verkligen kämpar med sin deckare ;___;
Sen går Kicki och blir kär i Leif???? OCH VARFÖR säger han inte att han bott på Greveholm? Varför är det hemligstämplat?
 
Vet inte om jag fick ut allt jag ville skriva, men om någon kan förklara för mig så jo tack. Det där med Leif håller mig vaken om kvällarna.
 
Pusshej!
 
ps och hallå, rädda kokosnötterna, var det bästa ni kunde komma på?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0