Göran

Ni minns väl Göran? Nej okej, vilka guldfiskminnen ni har. Skäms. Jag visade honom här i alla fall. Min bästis.
 
Ja nu när ni kollat länken och kommit ihåg vem Göran är (det tog lång tid) så ska jag bara berätta att igår när jag träffade Klara-Fina så myste vi med honom och hon tog bilder på honom som ni kan se på hennes blogg som jag länkade i hennes namn.
Kolla på dem, de är asfina! Och fortsätt läsa hennes blogg btw, hon är awesome.
 
Men nu ska jag med pappa och handla, puss så länge


Kommentarer
Klara-Fina muppen duvet

sv; HAHAHA nej de gör du inte dumhuve <3

TackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTackTack!!!!!! :D

Svar: HAHAHHA joooo <3
no problem bejb
Freja

2012-07-21 @ 18:00:13
URL: http://klarafina.blogg.se
Klara-Fina muppen duvet

sv; HAHAHAHAHA Nej <3

Svar: HAHAHAAHHA jo <3
Freja

2012-07-21 @ 18:17:20
URL: http://klarafina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0