Hej besökare var tog ni vägen?

Vet att ni saknar mina webcam-bilder. Bara vet det. Så ni ska få en. Lovar.
 
IDAG ÄR DET MIDSOMMAR. och det är det i mindre än en halvtimme till.
Jag vet att jag inte bloggat och att önska glad midsommar nu är lite väl sent, men whatevs. Jag har varit upptagen (skojade)!
 
I alla fall så var mammas och pappas kompisar och deras barn här. De åkte för typ en kvart sen. Och a typ inget mer.
Sitter och trycker i min kladdkaksmuffinsarna jag gjorde igår. <3
 
 
Och sen finns hela Young Love (jedwards nya album) på spotify. Men jag klarar bara inte av att lyssna förrens jag har cdn i mina egna händer. Bara klarar inte av det. Och sen har de lagt ut Girl Like You videon också. Fan va duktig Edbb är!
 
 
Ha det gött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0