OH MY GOOOOOSH

TJA. Idag har jag städat, träffat Joanna och chillat med våra gäster. Så jävla kul. Nä men det var väl en helt ok lördag jappjapp.
Dessutom så åt vi aldrig upp chipsen och ostbågarna.... ;) och de lämnade en cola flaska och pepsi här! SCORE.

Asså förut så satt jag på en bänk i trädgården och drog min agilitytunnel över mig (heeeheee....) och sen ramlade jag ner och hamnade på huvudet... Lyckat. Men vågade inte säga nåt hahah så jag gick in och käkade tabletter och la mig i sängen. Trodde seriöst att jag fått hjärnskakning. Men näe.

Puss på er.





Kommentarer
Izza

Hej, ja jag har twitter :) Jag heter Planetjepicc :D du själv?

2012-06-09 @ 23:07:04
URL: http://alltochiinget.blogg.se/
One Piece

Är du intresserad av en rosa one piece för ett superbra pris? Kika in på min aktion på tradera och lägg ett bud :-)

Klara-Fina Photografy ☺

sv; den ser ut så jag visa den :D

2012-06-10 @ 11:14:04
URL: http://klarafina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0